go morgon

nu har vi vaknat jag och amanda ar tagit en duch
ja nä inte amanda hon vill ite hon sa bara "pappa pappa" hella tiden antar att efter som det oftar brukar vara amanda och pappa kan ju ha varit därför

i dag ska vi städa på förmidagen sedan ska jag och amanda träffa carro
det blev så sent i går och som den lilla pensjonären man är gick man och la sig hehehe
så vi ska ta en hel eftermidag av carro i dag

i morgon kommer tidningen
kl 17 oo
och ska göra ett tepotars om oss för ALLERS tidskift

i kväll är det sista natten
för robban innan han är lång ledig
jag tror inte jag har lengtat så efter att han ska vara ledig som jag gör nu

de som har en respektive som bara jobbar sena kvällar till tidig morgon och inte i skift vet vad jag pratar om

nä nu ska jag ta och kama mig innan håret krullar upp sig helle totalt
kram på er så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0