torsdag

i går va jag hos jenny kom he ganska sent

i dag äker jag til jenny med
just nu ligger robban och sover
han har ju jobba natt
men  nu är han ledig
skönt


i natt har inte amanda sovit bra alls hon har gråtit till
och från i sömnen, mammas älskling
hon har natligt vis ont i armen efter sprutan hon har tagit nu i veckan
så man är ju inte tvär pidddiiss nu på mårgonen prosis

va fan hände med våren !!!!!!!!!!

jag ska jaa väl vara ärlig solen ha ju inte varit till någon nytta för mig denna vecka
så jag kan ju säja att jag ger blanka f n om de är sol ute
för ineuti gråter jag äv sorg för mig älskade vänn
det tjens så konsting att en få kiva upp på morgonen
att må bra fast endå inte


i dag åker jag till jenny
så for R har sovit klart
han får vara med amanda i dag
det märks att amanda har varit mycket med han denna vecka
för då jag säger åt henne regerar hon med att säga
"papppaa pappa paapppaa"

nu ska jag göra mig klar för dagen amanda är som vanligt redan klar hon
just nu går hon om kring och letar sinna ute kläder hon har mössan på sig snart snart åker jackan på med ,,,
nu ska jag ta en kaffe   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0