fredag sov vi hos farmor och farar till på lördag

ja i frdag sov vi hos amandas farmor och farfar till på lördagen
myssig va det och amanda tycker så mycket om att sova där
jag med förden delen sover så bra hos dom robban med

på lördagen åkte vi hem efter att vi hade ätit och amanda sovit midag

robban jag och farfar gjortde maten då farmor jobbade så det va klart till hon kom hem
och få jag säga det själv så blev det riktigt gott


i gå lördage va det melodifestivaken de såg vi hemma
amanda tyckte om samma låt som min samel allfakir
som kom 2a ,, lite besviken blev jag faktiskt
fan anas lår okej den va bra men de andra nordisk lenderna i jerovishen kommer ju tro att vi är deprimerade och går på lycko piller hella bunten här i svärge ,, fan aka vi skika en depp låt till jorovihen ,,, näää
jag blev som sakt väldigt besviken
hade mena tummar knytna för samel all fakir

nu ska jag ta mig en kffe och snänga in en tvätt
ja det är sant jag ska tvätta

i dag har vi hunnit vara ute i det finna vädret
kommer nog gå ut en stund sedan med
när lilan har vaknat som somnade just

i dag kommer ac hitt och ska myssa med oss
hälgerna går förbanat fort ,,,
i morgon ska amanda ta sin andra pandimi spruta ,,, huaaa
vi fick en tid sent på dagen så även robban kan gå med han är så underbar han vill alldit följa med när lillan ska gå på bvc



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0