fredag och möte med kvinoklinikens chef

ja vi va på möte i fredags kl 14 oo för at vara exakt ,,, det blev ett väldigt jobbit möte jag och robert fick ta fram alla minen som vi hade av förlåsningen ,,,,,
varför jo nu ska de göra en utredning på e som inträffade det tycker jag bara är bra men fannn va jobbit det va

aa de inblandade har skrivit en raport om hur de hanterade sitvatjonen och hur de upplevde det hella
läksren, karkosen ,, ja alla som va i rummet

jag har ju vid ett tidigar inläg sagt att jag inte ens vet vad han (narkos läkaren heter) men nu vet jag det ,,,
tjens skönt ,,det enda jag vist om honom va att ja han va en man och att han pratade med en annan dealekt typ skonska heller något
men inte till villket namn har vill bli kalad
men nu vet jag det

jag och robert fick de kopior från deras utalande om  hendelsen
och i narkosens skiftliga brev slår han i från sig alla fel han har gjort under opratjonen och hevdar bestämt att det INTE GÅR ATT OPERERA EN MENISKA SOM ÄR VAKEN

mendas den läkaren som opererade mig beklagar de uppenbara fel som har begots
och att hon inte va av den uppfatningen att jag tjende fören de va för sent att vända om


vi fick ochså veta hur hög puls jag hade under kniv tid
allså fårn de att de började operera mig

jag hade en puls på 60  innan de operarde mig
när de satte kniven i mig steg pulsen till 160
just som de skulle börja skära i mig
och de förstår ju varenda meniska att de va en puls till följd av smärtan jag tjende

kvinoklinikn chef som i på fedagen träffade ,, som för övrigt inte va chef då de inträffade
har börjat med en urtedning och en gransknig av vad som hände samtidigt som håsan holler på mig sig och försäkring bolaget oller på med sin

så i fredags va det en ganska depig dag hemma hos os tanckar och minnen som man har förtängt kom ill baka och va ganska nära hella dagen

för det spelar ingen rol att det hende fö snart 18 månadersedan ,, när vi pratar om de tjens det som om de hände i går


och nej vi kommer inte våra skaffa mer barn
och de är en följd av vad so inträffade som hände den 4 oktober kl 22 25 2008




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0