fredag ,, alla bara älskar fredagar

ja så är det fredag ,, det tjens som det bara finns fredagar och måndagar fredag för att det är helg ,,,
måndager för att det är en helvecka var tills att det är helg i gen
hehehe

nu är vi klar jag och amanda robban sover och ska göra det till klockan blir 12 oo
sedan ska han gör sig i årning för att dagbladet kommer kl 13 oo

jag platade inte mitt hår i går innan jag gick å laa mig för att sova
så ni kan ju tencka er hur kruligt det va när jag vakna
rasta håret man har ,,, jag har ju ett riktigt krullhuve ,,, ena sättet att jag inte ska få mina krullar att ta över hella mit huvud är att platttaaa med plattången
och går jag och lägger mig med blöt hår ,,, jaaa ni förstår vaaa

jag har sovit väldigt bra i natt hella natten
ja vaknade tillochmed när robban kom hem och kunde fråga hur det hande gott på jobbet
han frågade vart amanda var som brukar som hos oss om hon vaknar på naten brukar jag bära överhenne ,,
för mig och robbert gör det inget alls ,, alla gör vi olika deta är VÅRAT sätt
i natt vaknade hon inte och sov hella natten i sin egen säng

det är så himla finnt väder i dag ute hellt sjukt
jag säger bara välkommen våren




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0