du har vi ätit

ja det blev pasta inslag av hav i dag
lite hitta på och ta va du har resept

i dag va jag och ac på stan och handlade lite kläder ,, jag handlade 3 tröjor för lite och ingenting
va en hel del barn kläder där men i ingetr jag tyckte pasade amanda
och de jag  hittade va antingen för litet heller för storet

det va cubus som hade lager rensning
och solde ut llt för 10 kr 20 kr 30 kr
apsolut inge fel på kläderna hur mycket snygt som hälst

snart kommer ac och vi ska se sitta filmen i stig larssons treoligier om lispet salander
länger som fa,,, då jag och robban har sätt de 2 försa filmerna på bio
de va grym bra och för er som inte har sät dom ,,GÖR DEEE
DE ÄR BÄTRE EN BECK ,,,,,  joo det är sant
och själklart blir det MELODIFESTIVALEN

man får ju inte säga det jag kommer skriva nu men jag hoppas inte
att walgren kommer vidare
jag är ganska läss på henne tycker liksom att man ska inse sina begrensingar låten va inte heller bra
men men det är bara vad jag tycker ,,,,
men är hellt övertygad om att det finns delade meningar om de med
jag holler alla mina tummar för paolina ,, GRYMT BRAAAAAAA
HELLT RÄTT I TIDEN ,,,


nä nu ska jag ta en kaffe ,,,,,kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0