du är aldrig långt borta

vad jag en gör ,var jag en är, tänker jag på hur oretvist det är,
varför inte lyckan kunde få stana kvar i min väns liv
att hon nu står där och är tom skremer mig så
jag kan inte tjena mig luckligt lottad fasten många tycker att man ska ta vara på det man har
men jag kan inte det när jag vet att min älskde jenny är VÄRD  det så och så stefan
och de hade det ,, lyckan den sanna kärken våt som tårt de hade det =)

och nu är han borta,, hennes allt ,,
för en vecka sedan försvan han
jag vill inte att tiden ska gå fort
vill inte att den ska gå alls
vill stana upp dra tillback klockan
för min vänns skull

någon kunde ta honnom från våran värd (jorden)
men ingen kan ta honnom i från våra hjärtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0