det blir inte alltid som man täncks sig =)

nä det blir det värkligen inte alls
tancken va at jag i går skulle göra i ala fall 3 ingägg och altid
men han inte med mig

vi hade besök av jenny och ronja i går
åå amanda tycker om sin bästis ronja
och hon tycker minast lika om ronjas mamma jenny

vi va ut med brnen så de skulle få sova jeny hade imte med sig ronjas vang men inte gjorde det något alls
amanda delade hjärna med sig av sin vagn och boda barnen sov och åkte i samma vagn
såg väldigt roligt ut
jenny har bider ska frga henne om jag kan få en kopia av den
sedan när jenny och ronja skulle hem
blev amanda sååå arg hon ville inge att ni skille årka alls och inte skulle hon följa med mig hem heller
jah har aldrig sätt henne så arg ,,,, hade hoppas att jag skulle slipa med,=)
när vi väl kom in va det bara att vända i dören
ja för då skulle robban ut med nalle och amanda ville med hon ochså
så det blev en snab lunch sedan ut ,, de va ju så himla finnt väder för mig kan det gärna vara så här töigt ett tag nu,,,
skulle inte alls ha så himla mycket i mot att ha en hel vinter med 5 plus grader

på stan tog vi  en fika med henke och amanda bara busade och busade

nä nu ska jag se vädret ,, våren kommer våren kommer
nää vadå är det vi i sundsvall som är " mellan norland" näää det är inte vi va ,,
huu tur dör de kommer få snö i dag  säger de

i morgon blir det 6 plus grader
yeeee
oliwer och alla andra baran kommer få ett bra sportlov
denna vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0