det är helt otroligt

ligger i sängen lillan har just somnat här bredvid mig
det är hellt otroligt hur de små kämpar för att inte ögonkolken ska falle ner och att hon ska somna
i dag skulle inte amanda somna de va bara så ,,,, lyckte hon jaa
amanda har aldrig varir grining nää inte ens nu när alla hennes hörn tender kommer på en gång
hon är inte gringig när man ska lägga henne de har hon aldrig varit smärtsamt tvärtom hon är ur gooo
så härlig / roligt att i bland glömmer man hellt bort att man skulle (sova) typ

tjener mig så lyckligt kottad över att amanda är som hon är
alla föräldrar vill väll tro att sina barn är snälla det är inte det
och alla barn är snälla men det finns babysar / barn
som har mycket gårt i sig magknip heller vad de kan vara
andra barn kan ha satt pippandet och gnäladet i systen för tt få  som de vill med mamma / pappas
men amanda har ALDRIG VILL JAG LOVA gjort just det
och för det är jag glad
jag är en lycklig mamma och en lycklig fru

det sista jag gör  på kvällen är det första jag gör när jag vaknar på morgon
"påminer henne om att jag älskar henne och hennes pappa"
och ger henne en morgon puss och kram



goo natt min lilla skatt
för det är just vad du är
amanda matsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0