dagbladet ,,,,

ja de har nys varit här och gjort en interjuv
j de va just det en interjuv men det tjendes som om de inte slls vile höra hur vi upplevde amandas födelse ,,,
det tjendes inte alls som om de va här för att höra VÅRAN HISTORJA nää de tjedes inte alls bra
artiken kommer komma ut i morgon och vi får väl se


vi fick inte beräta våran histora alls tyckte jag ,, när ST va här fick vi beräta hur vi tjende inför de som hade hänt, hur det hade gott till  öppföljning eter råt fans ju inte hr inte funits heller ,,,
FÖR OM MAN INTE PRATAR OM DE FINNS DET JU INTE TYP

jag kan ju förtydla att om man föder på "riktigt" vet man vad som ventar det ska göra ont ,,,,
men det är fortfarande en bra upplevelsde
men det va det INTEN FÖR OSS  inte alls

jag kan utan vekan sga att det gör mycket ondare att göra tjejsarsint UTAN BEDÖVINGE
för att det inge gjort ondare hade vi som har och kommer göra kejsa sintt fott göra kejsarsintt utan bedöving

att säga att jag inte vet hur det tjes att födda riktigt och därför inte kan vet hur det tjens att föda riktigt
är bara skit snak ,, vadå ni vet ju inte hur det är att bli styckd utan bedöving ,,,,,
och hu ni tjener hur de rör i magen pular ner allt som fortfarand ska vara i magen och hur de tar ut barnet min älskade amanda

kommer aldrig glömma hur du komm till oss ,,,
det enda som va positiv va att våran älskade unde va och fortfarande är frisk
och inte kommer i håg vad och hur hon komm till oss


nu ska jag ta en kaffe med leo ,, och gossa med minja ,, robban och amanda sover midag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0