allt klart

jag tjener mig ganska stresad nu fasten allt är klart redan ,,,,
men jag ar ont i magen ,, vet inte varför tror det är för att jag har gott hella dagen utan att vara på toa
lifs farligt men efter ett tag glömmer man bort att mån måste gååå
och så gör det onte i gen men då är man någonstans och de inte har en toa
och så kn jag holla på en hell dag
inte undra på att jag har onte i magen



i dag har vi varit hos min mamma jag och amanda
amanda va hella tiden med sin store bror men de va inte alltid uppskatat med glimten i ögat
för hon stengde av när han spelade sp3 inte bara en gång utan 5 gånger
hihihi
men oliver bliv inte arg inte alls han förstog att om inte amanda fick vara med och spela skulle ingen spela ,,,
så de gick och lekte i stället




kläderna jag ska ha på mig i morgon är klara
amandas ligger i torktumlan i detta nuett och robbans kläder är framtagna

jag ska ha min ny snygga tröj tunika som jag hitade när jag va ute på stan me kiki amanda och leo
här om dagen

amanda ska ha min finna gröna dres hon fick av sin fasten märket är "Lien" älskar de kläderna
dok väldigt dyra men väldigt bra kvalite


nä nu säger vi goo natt


syns i morgon ,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0