torsdag

amanda å jag fick upp til min mamma
amanda va hos henne medan jag jobbade robban hade jobb natt å behövde få sova ut
jag började kl 14 o skönt med en kort dag mn va riktigt tagd inför dagen bokning
i går kom det en 13 per bokning ganska sent å i sista min men inte gjorde det något jag fixade det mesta inför den stoa bokningen, så det gick jäte bra
idag va det bra att fixa i årning allt som skulle vara iför bokningen å jag tycker et är så roligt att sörva andra meniskor, det ger en så himla mycket tillbacka och varge gäst kommer och går med ett lende på läpparna

amanda hade vartit så snäll hos mormor hon ville inte alls därifrån hon har lärt sig så mycke nya ord hos mormor ochså

hon kan nu säga
moma
mera
edo
(mormos hund)
titta
mamma
pappa
nalle
(våran hund)
data
tv
cips
ut
sko
gott
bomma
(blomma)
pipi
(fågel)
mammis
pappas
olis
paola
momis
oli (storebror)
aj aj vovve
on kan skunga lille katt
i ett hus i skogens slut
blinka lilla sjärna
klappa lila magen
och jul sången tip papp tip tapp

hon kan mycket mer ord men jag kommer inte på mer nu men jag lova att skriva ner och återkomma
men nu over hon å jag är supper duper tröttt

i morgon ska jag å amanda til mommi och oliwer å vi ska bada jag är ledig i morgon , jag ska sola
å sedan ska jag å roban å amanda sova hos R mami ocg pappa
jag längtar tills i morgon då vi ska till momi
kram go natt från en trött liten mamma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0