SIMESTER VA ÄR DET FÖR DAG I DAG

ja det är ju typ så jag känner mig i dag
vet att jag har virrat till det för när det gäller dagar men det blir väl så när man har sin love hemma för en välförtjänt simester
robban har inte haft simmester på detta sät på 15 år ungefär
så för oss är det "första gången" och det är ju inte så mycket som vi har som försa gången =)
men detta är härligt
i morgon ska roban å grabbaarna åka bada på himla badet
jag och amanda ska ta en dag med ronja och jenny vi ska ev hitta på något roligt vet inte men jag ska höra med J om vi ska gå på loppi ,, ett måste nu på sommaren om man vill hitta fynd


i dag ska jag amanda och ac gå till amandas mommi
så fort ac kommer är det dax att gå
robban åker upp med amanda själv kl 14 oo
de hade sagt att det inte behövdes 2 i dag utan att R kunde åka själv med nalle

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0