lördag å va härligt med värme entligen

jahg kan ju klart säja som en halv iranerer att jag är gjord för värmen jag tillhör någ de som tycker att det aldg kan bli för vamt med undantag för amandas skull
lördag va en underbar dag härligt varm å finnt hella dagen så vi drog i hopp ett riktigt familje gäng och grillad det kryllade avbarn ååå jag älskar det en gril kväll utan barn är så där kan ju bro på att jag själv är ett stort barn
jag å mois plockade blommor för att ha på bordet
jag gjorde maten
italjens pot sallad något jag har fott lärt mig av min svärmor
jag tycker att är an gäst ska man inte ehöva göra någonting och att man ska som värdina se till att göra de mesta i för väg ,, men jag kom på för sent vad vi skulle särvera till köttet så jag kanske inte va en topp 10 i värdina kunskap (heller vad det heter)
men jag tror inte det gjorde så mycket för de sa att de va  HIMELSK GOTT och alla blev mätta
och självklart blev det glass och jordgubbar sedan
fast de minsta fick nöja sig med glass och bannan men inte heller det gjorde något
det va supper trevligt och vi kommer snart göra om det




tack alla närvarande

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka fina bilder du tog! Tack för en jätte trevlig kväll!Kramen

2010-07-05 @ 21:40:10
URL: http://jennyahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0