jobbar sista dagen innan ledighet en kort vecka

sitter på jobbet å bara är ett tag har inte så mycket jag ska göra innan jag går mot en lång helg kl 17 oo
jag känt mig lite dålig de senaste dagarna ont i huvudet ont i halsen vete fa,, va som håller på att kryper på mig ,,
bara det inte är någon sjuka av något slag , det kan ju vara det enkla att jag inte alls är bra på att dricka vatten ,, fy på mig men det är ju så men vadå ,, får väl skylla mig själv,, i morgon har jag möte kl 13 oo Robban ska även han på ett möte (jobbet tror jag) så Amanda ska vara med ac medans hon och ac skulle träffa ac pappa och fika då vi är på möten ,, han bor i Östersund å ville träffa ac medan han va här
nu snart har vi simmäster
är nyfiken vad ska ni ha för er på eran simmäster?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0