jaha då börjas det G T festen

vi bor ju mitt i smeten å jg kan ju bara säga det att fan de ä inte så himmla roligt när man har snå barn , nu är det till en vis mån lungt men endå det kommer ju bli väre under veckans gång
i går nat sov jag med fönstret öppet det skulle jag aldrig ha gjort men va ju tvungen då det va så ininordens varmt (jag klagar inte på värmen jag älskar den) vi har till och med tagit bort tekena nu och sover bara med lakan unge fär som utomlans på hotel
och jag kan ju lova att det låt som att vi va utomlans med i går natt de va i föl färd tt säta upp alla öl tällt ,,,
i ska väl gå men vi vet inte när jag holler mina 2 tummar för en extra konsärdag på söndag å holler mina förhoppningar på att Lars winnerbek kommer
han skulle ha spelat påhultsfred å vi vet ju alla vad som hände med den festivaalen hell skummt men endå om ls kommer bra för oss, man kanske inte får säga så men nu sa jag så i alla fall
om han nu kommer gess hooo som kommer stå längt frM Å HOPPA JOOO JAGGGGGGGGGGGG
OCH AAAAAA CCCCCCCC

NÄ NUSKA JAG SOVA MED FÖNSTRET STÄNGT DENNA NATT FÅR SE OM DE GÅR BÄTRE KRAMIS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0