jag är så glad över min familj min vänner love u

min älskling har ju börjat jobba på den nya terminalen på NKL ja det kan väl inte ha undgåt någon att de sk få nya lokaler ,, och han kommer få ett skrivbord som hans skaa jobba vid på nätterna jag och amanda kom på en fin överaskning till hn som han kommer få av oss på fredag ,, R går på sin simmester nu på fredag första gången han är ledig ja på 15 år heller mer en så är det nog ochså, men han går ju inte på simmester utan han går ju på föräldra ledig, amanda hr ju varit ledig i snart 2 veckor och har 3 veckor kvar jag vill tacka min älskade mamma utan dig hade det inte gott att lappa i hopp denna vecka som har varit då både jag och robban har jobbat om varanda denna vecjka jobbar jag i morgon sedan är jag ledig,  jag har ett  möte jag ska gå på onsdag kl 13,
kanske inte så roligt  att sita på möten när det är så finnt ute ,men jag ska ochså göra något roligt denna vecka heller vi ska göra vi ska grilla med jenny och magnus och barnen

sedan tror jag R hr en överaskning på lördag för jag får INTE  planera något inför lördag ,,,, åååå om jag är NYFIKEN  ,, tck ganska mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0