helgen

fredag va vi hos R mamma å pappa
R systrars barn
är ju här så vi åkte ut å ungås md dem
fredag åkte jag robban john och wille
på plajjan (solaret i matfors) vi solade jag å john
så nu är vi brun i alla fall

lördag sov grabbarna hon oss oh ommm vi hade roligt
trorr inte jag haft så roligt på väldigt länge =)

lördagen kom paola jimmy och maria hitt till s vall så då åkte vi och hälsa på dem
vi åt rökt sik väldigt gott va på loppis i juniskar
lördag kväll gick roban på bio med grabbarna
jag va hemma med amanda
plus att jag skulle stänga på jobbet men som tur va så har jag väldigt snälla grannar, så det gick bra
våran granne tommy kom ovh "va barn vakt i 5 min" edan jag sprang till jobbet å stängde
tack enu en gång

i dag söndag gjorde vi oss klar på engång när vi vaknade för i dag va det drakbogen som ståd på "att göra listan"
jag maria paola amanda å robban åkte i väg
paola tyckte det va "bra att det rängnade för då kunde vi ju gå på dagkbogen"
hon är bara så gullig
efter drakborgen sprang jag å paola in på panduro i birsta å köpte lirte till amandas rum å till vardags rumet ,
vi kösade john till tåget då han skulle hem i dag =( hoppas vi ses snart

i kväll har vi varit på blå kinan med henke jag å roban amanda va med ac hemma
kan ju inte påstå att lillan är lät att ha med sig på resturang just nu ,, hon är mer uppe i taket en på golvet =)
men vadå det är en liten perjo i livet så va gör det då inget alls


i morgon  ska jag å roban köpa amandas säng som vi har fot av gud mor med familj
sedan kommer de hitt och vi jag paola amanda ska leka i amandas rum
nu sover amanda
jag å robban ska se på nya
wallander filmen ,,,
ha en bra kväll kram

lägger ut bilder sedan i morgon
kram kram
från ett rengnit stan

en riktig bad kruka hihi
som sin mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0