hade det inte varit grattis onsdag

ja hade det inte varit gratis onsdag på G festen så hade i alla fall inte jag veta vad det hade varit för dag i dag
robban jobbar å jag är och kommer vara ledig till på måndag ,, skönt
när det är fin väder ute
i dag har vi varit å hälsat på jenny och moa och ronja och stor amanda va där åå vilken krammm jag fick när hon såg mig, hon och mois fick jag en sto kram av så det bara värmde i kroppen =o) redan då viste jag att "den här dagen kommer bli bra
efter en kop java kom kos, och kickan och vi satt alla ute i det finna vädert å pratade
medan ungarna busade ute i gräset
sedan skulle jag i väg och vi gick hemåt
(jenny guman vi bor ju fan skit nära ju =)
hihihi
robban skulle han ochså i väg så och ac skulle ha amanda medan vi 2 gjorde våra ärenden
när det va klart drog vi ganska snart i från stan och hem till  amandas farmor och farfar
varken jag heller robban har någon som hälst lust attsova på ett dico gollv som det just nu är käns det som under gtufesten hemma hon oss
då vi bor 300 meter från stora senen
NEJ TACK 

kos rinde och tyckte det va synd att jag inte fölhde med ,,,
men vadå jag har ingen lust alls det finns så mycket annat jag vi kan göra för de pengarna och inte är det så hjävla roligt att slänga ut pengar på blaskig öl
men själv klart skulle det va roligt att göra något med mina tjejer ,, men det kommer fler tåg ,,,
och inte behöver allt hända under G festen


men hade du frågat mig för 3 heller 4 årsedan hade jag någ bara skrivit
PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
I HELLA INLÄGET

men det är bara att inse att man inte är någon ungdom längre å att även jag har mina begränsningar
till vad jag vill spendera mina pengar på !!

men tjejer jag hade hellt klart går ut med er men det kan vi göra senare under sommaren
hoppas ni har supper roligt
och dansar mycketttttttt
ni är bäst

själv hr man just fot amanda å sova som sover så bra här ute bland den friska rena luften
robban jobbar sin näst sista natt inan SIMMESTERNNNNN
ååå det kan jag säga att jag längar efter såååå mycket
om vi säger jag längtar lika mycket som ett barn som väntar på sina julklappar på julafton
hihihi

nänu ska jag mysssa tror jag går och knytter mig är hellt slut i dag vet inte men det är ju så i blaand
har varit tung i huvet i några dagarna ,,
kan man få migrän när man är vuxen !?
om det inte går över av alvedon ! ! !
va ska jg göra då ? ? ?

KRAM PÅ ER

ett bra tips under g festen veckan

GÖR INTE AV MED MER EN DE NI/DU HR RÅD MED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0