god morgon på er

ååå vad jag bara älskar denna värme som just nu är hos som
jag är inte alls gjord för den kyliga delen av halvåret
skulle villja be alla om en sak
snälla klaga inte på värmen snart kommer det reng snö och allt annat
skit väder

i dag onsdag
jag har jobbat mån
tisdag

mångad började robban sin simmester
så hn åkte å hittadde på något med amanda själv ,,
medan jag jobbade
eter jobbet gick jag till jenny och kos
vi pratade solade det blv en film
och mat
för ett par månadersedan hittade jag något till jenny som jag bara va tvungen att köpa
tog med mig den å
kom ju bara säga att hon blev "glad" =)
denna prisent hade hon fot även om hon inte fyllt år just
när jag köpte den va inte det en prisent på födelsedanegen
utan en gåva från en vän

vi såg på film efter ett bar det va hem
robban va vaken amanda sov för natten
vi myste till med en film och delade på en öl
"sommaren med göran"
så bra film,

tidsag jobb
amanda å pappa åkte till farfar
efter jobbet kl 18 (stängning)
åkte vi å handla mat
jag bara älskar å handla mat
jag älskar ju att göra mat

sedan kom ac och hon vill se "sommaren med göran"
vi såg lite sedan skulle hon hem
amanda och robban gick å la sig medan jg gjorde årning
räkor ost kex
till oss vi myste på och såg sedan n såååå bra film
som jag bara älskar "tränsformrs "


jag vill ge min man ett stort tack för att jg varge mårgon denna vecka har fott sov morgon
fast jag vet att du går upp med amanda just för att du tycker om eran "morgon stund" nu ska jg i väg ha det bra
måste skynda mig nuuu

blir en sväng till min mamma sedan med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0