god morgon i er i tag va det torsdag

jag gick å la amanda i går för att sedan gå upp å hjälpa robban med allt ,
vi har ju köpt ett nytt datar/skriv bord ett svart skit snyggt
enkelt stilrent som vi ska ha i vardagsrummet nu när datta rummet ska bli amandas rum
när jag vaknade kl 02 30 så var allt klart  det blev exakt så som jag såg det framför mig

nu kan bode jag och robban sitta och skiva heller vad det en de är vi gör vid datorna
FB ,blogg , hemsiddan
ja vad det en är har vi nu varsin sida av datta bordet som vi kan sitta vid

just att alla var klart i går nät jag vaknade fick mig å tänka på alla julaftonar
när man gick å la sig på kvällen å vaknade på morgonen va allt kart
gröt, julgran , dukning, julklapaar, maten inför midagen, allas kläder
julströmporana ,ja allt va klar mamma hde själv varit vaken sent in på småtimmarna
och så är det fortfarande mamma är uppe sent inne på småtimarna

och i går va det robban som va uppe sent för att få det mesta klart tills i dag
det blev så finnt såå snyggt

nä nu ska jag ta en java och njuta av att min man är bäst =)

joo medan farfar pappa å amanda åktte å fixkade i går jobbade jag stegning det gick skit bra ,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0