fredag ledig

skönt då det kommer bli supper dupper varmt i hälgen med början i dag
R gjorde sista natten på gamla termenelen
det tycker han är skönt
det fanns ett skal mitt i mot
birsta citty huet där det skalet har blivit i årningt gjort å kommer vara robbans jobb numera
NKLs ny kyl frys hus
R har en vecka kvar innan simesterna
han längtar men han tycker väl det är "tråkigt" att han kommer missa så mycket av flyten till ny lokal


i dag ska han åka in på dagen en stund för att kolla läget
men jag förstår han så väl för har man ett jobb man trivs med vill man göra det bästa
och enu mera "det lilla extra"

jag kommer från å med få andra arbetstider men fortfarande få min lön
jg kommer jobba 2 dagar i veckan fram till i augusti sedan kommer jag få mer dagar mer tider
vi har ju låg sesång på spa nu men inte klgar jag
det är ju dömt ör nu får vi ju en liten simester tillsammns i alla fall jag R och amanda

nä nu ska jag göra mig klar är på riktigt bra humör faktiskt
solen skiner å livet är så bra det kan bli
detta är för mig livs kvalete å jag skulle inte byta bort det för alt i värden 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0