det är med gråten i halsen jag vaknar upp i dag

hag vaknade av att jag hade pnik i hella kropen mina ögon är fulla med trar, min kudde som jag har haft kind  på är riktit blöt

i min bröm
va vi utomlna jag amanda å robban
allt va så bra vi var och såg en massa
vi tog en prominad i en tunel gjort av grå mursten
i mitten av tunel kom en trappa jag bar upp amanda för att bära henne i trapan
robban gick efter och hade inte kommit fram till trapan en ,,,
då kommer de ,,,,,,,,,,
en man springadede och TAR AMANDA  jag skriker roban springer fram och fortsäter springa då han upptäcker att amanda är borta
där sitter jag med paniken i kropen
fasten jag vaknade straks efter va paniken bra påtaglig efter en lång tid försår jag att det hela är en dröm och kamar om min lila amanda som sover i min säng

fannnnnnnnn det va en hemsk bröm
jag hoppas jag glömmer den snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0