amandas rum börjar ta form

ja amanda fyller snart 2 år ja inte snart det är ju som tur några månader ditt men det går fooorrttt
aldeles för fort om du frågar mig
hon har ju bara haft sin hörna hitintils men i veckan här har jag och robban varit i våg och köpt en hel del till hennes aldeles egna rum
och ni kan ju tro att hon va malig och stålt där hon sat runt sitt lilla bord i dag och lekt
hon tilloch med sa till mig och pappa R vart han och jag fick sitta hihihi

i dag hr jag varit på stan med kikan å anna och fikat å bara varit jag ett tag och tro ni inte jag hittade kläder till mig sjäv
joooo för det gjorde jag ska lägga ut de så snart jag har de på mig
ett par supper snygga legings ( rbban tycker inte om dem alls) men de gör jag och det är ju jag som ska ha på mig dem
sedan en tunika och en tum koft det kanske inte låter någe till värden men fannn deemm va snyggttt allt satt
och som vanilgt va ett super REAAA
medan jag va på stan i några tillar för att fika och att hjälpa kikan att itta prisent till karn sin (gratttiiss dick på födelsedagen hoppas kikan gör en storrr tårtaa )
så va amanda å pappa i föl gång på att bygga här hemma
pappa R tyckte det va roligt när amanda va hemma och hjälpte till
han sa att hon va till betre hjälp en jag ,,,,


JA VET INTE VAD HAN PRATAR OM =)

HÄR KOMMER LITE BILDER PÅ RUMET ,, DET ÄR INTE ALLS KLART MEN SOM SAKT DET BÖRJAR TA FORM



KRAM SÅ LÄNG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0