villken bra dag

hej alla läsare i dag har jag haft en sån där riktigt bra dag ,, min älskling fyller år i dag och dagen började med att jag amanda och nalle gick upp och gjorde frukost på sängen ,, det ärett måste när det är någon som fyller å i våran familj
heke kos har varit här robban fck en massa kläder av amanda fick han en tröja som det står PAPPA på och en upplevelse (smart box) med olika upplevelser att välja mellan allt i från köra snaba bllar till att padla kanot och en massa massa mer upplevelser att göra
ha har inte bestämt sig en för vad han vill göra

nu siter vi och ser ronja rövar dotter på sf kanalen
jag älskar värkligen den kanalen de är bara svenska bra filmer dygnet runt
i kväll blir det robbinson här hemma och hen heldel myss
i går på klocksalaget då robban födes tog vi ett glas champanje  ha ade köp 2 små flaker till nyår men vi drat bara en liten flaska så de va över ,, åå va mysigt det va
robban fick 2 st snugga tröjor av mis mamma och pappa och en lika snygg t tröja av eke och kos ,, hihi nu har han en massa käder

jag pratade just med unni en gammal vän  hon kommer och hälsar på i veckan jag längtar
den tjejen är så ini h,,, snäll
ser värkligen fram i måt de , om inte vi båda glömmer ,, gumman du vet va jag menar =)


jag måste säga att det är för hjävla tråkigt att en vis meniska inte ens kan rinnga och gratta sin vän på hans födelse dag ,, bara för att jag och hans tjej inte pratar med varandra längr men men ,, det är väl så
sund är vaddet är

just ja jag har linnser nu åå va skönt det är en amanda kende inte i gen mig när hon vaknade och såg mig utan galsögon

nu ska jag hänga tvätt medan amanda ser ronja med värdens bästa pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0