vi har värdens vakrase barn ,, så är det bara

tycker det är roligt att de är så himla många som är nyfiken på våran vardan här hemma i stan
vad vi gör och vad som händer i våra liv

amanda 16 månader och en dag ,, i dag ,,
hon kan sjunga heller nynna "lille katt"
har fyra tender två uppe två ner
hon dansar och älskar musik
hon tycker väldig mycket om att rita

enda sedan amanda kom har jag och robbert fott höra hur grinigt det kan vara och odtast blir
men helt ärligt nu vi har inte vi haaft hon har inte varit grinin alls ,,,
jag kom i hår när hon va babbe och hon vankade på kvällen av sina egna drömmar hur jag tenckte varge gång "jaha då va vi där grin perjoden alla talar om har landat hos oss och så här kommer de nu vara i en heller flera dagar i rad kanske till och med veckor" men jag hade fel de kom aldrig någon ringt perjod i amandas babby år ,,
vi är de apsolut lyckligaste föräldrar på dena jord ,, vi har de vakraste baranet på jordens yta
hon är inte bara de utan alltid snäll ,roligt trots sin unga ålder och humor har hon
jag vet att alla säger sig ha finna ,söta snälla baran
men det måste ju inte alltid beetyda att andra tycker de ,,,
men som amanda säger villt fremade på stan att amanda är den sötase unge de har sätt
å de har hent en bra många gånger ,, åjamenar då måste de ju bara vara så att jag och robban helt enkelt har de vakraset ,, baranet så är det bara

ovh vi är de apsout lyckligaste ,, för de och mycket mycket mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0