lördag barn ledig

485c2e69f63879537862c738eda87825.png

Kolla varifrån!

 

 

jag klippte mig kort här om dagen ju och har inte blöt håret sedan des

min i dag vågade jag tvätta håret och så hår såg det ut efter att jag hade låtit handuken sitta i håre, men nu kan jag ha lilA HANDUKEN RINT MITT HÅR =D

men lungn jag ska platta håret innan jag går ut och möter (värden)

i dag har jag varit på stan och hanlat lite kläder till amanda de har 70% på name it

har tuvär inga bilder på vad jag handlat, men som vanligt gjorde jag stor kapen bland annat en rutig lilla skjorta till amanda som hon ska ha på sig på dopet i morgon,jag fick en hur fin lilla skjorta av min svär mor från fanny så i morgon kommer jag och amanda ha snarlika kläder på oss och denna gång är det medvetet,

i kväll har jag henke kos robban varit ute och ätit på canton mongolisk buffen förbanat gott så gott att vi inte orkade inte efterätten de ochså har i buffen

nä nu ska jag vara sosial med min gäster är ju barn ledig ,,,, vem vet vart kvällen slutar =P

ha en underbar lördag gott folk

så hör vi i morgon

mamma och pappa saknar dig amanda sååååååååååååååååååååååå  mycket och mycket mer endå

men jag vet att du har hur roligt som hälst hos farfar och farmor

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0