i dag jag jenny och ronja varit på stan tillsamans

0-5c8855cab9f8cc1061a6a0c8518d799d.png

Kolla varifrån!


deta va vad vi hitta på stan i dag ,, hur bra som hälst en tröj haklapp

sedan gick vi upp till amanda som va med pappa hemma och sov midag

väl hemma gick jag och ronja in och vekte amanda ååååå va glad hon blev

sedan bliv det midag kycling gryta med penne såååå gott stefan och jenny tycke det va super gott

robban med, i morgon är jag och robban barn ledig amanda ska sova hos farmor och farfar kommer bli så mysigt men nu ska jag forseta att att prata med min älskade eva

kram på er gooo natt

tack för en fin dag gumman

 

företen gå in på

http://www.yamovie.net/

och se amanda när hon sjunger"lilla katt "
hon är bara 13 månader och hur duktig som hälst mammas stålt het

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Monika

Dom där är jätte bra, speciellt när dom ska få försöka äta själv :)

Amanda har en precis likadan :)

2010-01-29 @ 14:47:10
URL: http://monika-bergsten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0