tvättar städar ,,,,

tyg tyg tyg ,,, jag älskar kläder älskar att handla kläder till mig själv och amanda men nu för tiden har det enbart blivit till amanda ,,, slarvar jentimot mig själv men så mycket tyg ,, kläder
det är inte fören man sitter i soffan och viker kläderna an ser HURRRRR MYCCCKKETT KLÄDER LILLAN HAR
och då har jag ju endå rensat bort ruvexta klädder ,,,
men jag kommer aldrig sluta handla fint till min lilla prinssesa
mitt moto är hel och ren ,,, det går ju inte hjämt att holla de små liven rena men så gott som och med så mycket kläder är det ju bara att byta om ju

hon är lik mig när det hjäler kläder
utan att täncka på det själv så
händer det ganska ofta att jag och amanda har typ nestan lika dant på oss
det gör jag inte med villje det "bara blir så"
som här om dagen jag älskar att ha legings på mig heller ett par sköna bommuls strömpbycksor
med något av mina passande tunikor
har alltid tyckt om tunikor just bara för att mitt  jennifer lopez ass
har alltid haft de men smal i övrigt
så därför har jag en tendens att "teka" den stora där bak

jaja nu till poengen
jag amanda har en så himla fin vit skort som är mjuk och lång den blev det strumobycksor i vitt och ett par rosa benvärmare som hon har fott av an caraolne när hon va i stochlom

jag hade för dagen en vit lång skorta en båa smala render ett par ljus gråa legings och svarta benvärmare

hellt rligt jag såg när vi skulle ta på oss yterkläder  att vi va ju mestan identiska ,, hihi
ja föruton färgerna hade vi på oss lika kläder ! =)

HAR DE HENT ER MED ?
ATT NI KLÄR ER SJÄLV HELLER ERA BARAN UTAN ATT TÄNCKA PÅ DET NESTAN IDENTISKT FRÅN VAD NI HAR PÅ ER SJÄLV

men det är ju tur att man har ett mode sinne annars hade det ju kunnat se hjävligt roligt utt hehehehe
nä nu ska jag fortsätta här med tväten
amanda sover just nu midag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0