söndag

i går va man på bio och kan ju säja att det va inte bara vi tror tamme F att hella s.vall va på bio i går
hur mycket folk som hälst va det , träffade ac hon va där med ett par kompisar och skuller se filmen "har ni hört tala som morgans" sedan träffade jag min älskade eva som hade varit och sjäkat på kroggen med en tjej och drukigt lite vin hihi de sydes
eva skulle se samma film som vi
sherlock holmes
och den va facktiskt bra

väldigt rolig men endå en alvarlig sida
skratet sat inte långt inne när man såg den
han va lite yrr men de va ju hella uppläget eftekerna va bra och filmen i sin helhet levererade värkligen va den hade gätt sig ut för att vara "en bra äventyrsfilm"
med finna kläningar och en massa små ledtrådar för att ta fast en ond trålkar som fick runt med "svart magi"
jag va ju instäld på att se
snabba cars
men de fans inte en enda sitplats å konstigt då typ alla va ju på bio och den hade ju premigär i fredags
men jag och ac ska gå och se den i slutet av månaden


i går fick jag amanda och robban en inbjudan till jennys och stefans barn dop deras söta dotter ronja ska döpas
ska bli så roligt tack gumman för att vi får vara med på eran finna dag
kommner bli hur mysigt som hälst
jag måste komma i håg att jag ska ta med mig kamernan ,,, jag glömmer alltid den när jag engång ska ha den med mig "planerat" och när man tar med den så tar man inge kort endå men nu ska jag ha med mig den så är det bara
vet inte riktigt va man ska hitta på för prisent heller
tänckte först på klädder men sedan näää om jag jenny rät "tror jag att jag gör" så är vi ganska lika och då behöver lillan inte kläder hihihi
får se vad man hittar på roligt ska det i alla fall bli
kommer inte skriva vad det blir för något då ronjas mamma i bland går in och läser =P kram på dig föresten om du läser


i morgon ska jag på grunt med cv hella dagen är det tenckt och göra lite reklam för mig själv
har väldigt höga förventligar vet på ett ungefär varat jag ska gå
nu vill jag träffa meniskor som inte pratar "dadda språket"
jag älskar att vara hemma med min älskling hon är det underbaraste som finns att tilbringa dagarna med
men det kliar i mig jag behöver göra något nu tjener jag
vill inte vara ute försent och jag har ju sakt att "efter nyår ska jag ta tag i det"
så ser mina planer ut inför i morgon
robban ska ha amanda

i kväll kommer ac vi ska se på film
hon vill se precers som jag såg i fredags
hellt sjukt för jag tencker på filmen en den filmen gick rakt in i hjärtat mitt
har aldrig grinnat så mycket och blivit arg på samma gång som här jag såg den
ja det va inte nånga tårar av licka om jag täncker efter det va bara av ilska och av sorg

nu ligger amanda och sover robban villar vi är kvar hos robbans mamma och pappa men vi ska åka så fort
lillan vaknar vill komma hem innan robban ska jobba kl 19 oo

skiver mer sedan kram på er hoppas ni har haft en bra hälg
det har vi =)





Kommentarer
Postat av: Jenny

Kan du skicka hennes nr igen,råkade ta bort d=)

2010-01-17 @ 15:05:04
URL: http://jennyahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0