söndag och våran tv har fott en fin plats på väggen

0-5d5d3bc943b229128f48674728796243.png

Kolla varifrån!

 

ja nu är det sundag amanda sovr jag sitter i soffan och kolla på fiip och fredrik

i dag har vi tagit tag i deta med tven

ja vi har ju en tjej som klätrar på alllllt som finns och hon tycker ochså om att springa fram till tven och slå i den ,, ajj ajj amanda skremer inte henne hon blir bara glad att jag säger ajj ajj tok unge och därför åkte den upp på vägen där inga tolll ungar kan ta den =D

i dag har ronja och jenny varit hr och lekt med oss alltid lika roligt tycker jag och amanda , jenny hade med sig smörgås tårta fran dopet ,, mummsss snaka om att jag har ätit förrr goo mat den hälg

men kan med gott samvete göra det

för i dag till midag gjorde jag min egna sopa med pot, morot,och bejkon, vitkoll

men gud såååå gott det bleevvvvv

xo xo

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0