söndag kväll enu en helg har kommit till sitt slut

hej nu siter man här i gen ensamen =(
men helder ensamen för en kväll med ett hjärta fult av kärlek som jag har
jag och robban har det väldigt bra jaa det är våran slutsats när vi kolar på våran älskade underbara dotter

i veckan har jag mycket att göra men då jag tycker om fart och flekt är det hellt okej
i morgon måndag ska vi hadla mat
sedan komer ac och vi ska myssa

tisdag ska jag gå på stan untan amanda med jenny (vi ska ha en barnfri dag) då ska vi klippa oss
ja vi ska inte klippa varadra nää riktigt så bra är jag inte med et sac i handen =)
blir nog en fika med hihi

onsdag ska jag träffa kos tror jag och städa inför hälgen,,, ja de va någonting jag skulle göra
städa ska jag göra i alla fall
vi ska även handla en son där ram man hänger upp tven på då varan lilla prinsessa tycker om att trycka på kbapparna på tven ,, hon är så bussig

torsdag ska jag till mamma ja jag och amanda menar jag då
vi sa möta henne på jobbet och sedan följas åt hem till henne
vi ska ochså ta och gå till den ny öppnade barn affären i haga
tror den heter priom paron de ska ha finna kläder där ,, tänckte kanske hitta något till amanda där
att ha till dopet vi ska till på lördag,

och någon gång i dena planering ska vi täffa monika och amis
har inte bestämt dagen enu så därför ligger det och svävar utan för våran dagliga planering denna vecka ,,,
men gumman ser du deta skiv ett inlägg om en dag som passar er ,, kram nu ska jag gåå och lägga mig
kram kram


Kommentarer
Postat av: Monika

Hej så klart jag ser detta...läser ju din blog varje dag :)



jag vet ännu inte vilken dag vi ska träffas...jag & amanda har blivit förkylda & amanda har feber men jag säger till så fort vi är friska :) annars får vi ta detta nästa vecka.



Din vecka såg ut att vara ganska full :)

Men om du vill så kommer det att vara ljus party här imorn kl 18.00 om du vill komma :) så får du komma om du vill.



Vi kan ju höras på mobilen :)



kram m

2010-01-25 @ 08:55:56
URL: http://monika-bergsten.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Hahahaha jag tror inte att du vill att jag klipper dig ;)

2010-01-25 @ 10:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0