såg som sakt filmen i går

gud va jag grinade, jag har ju ganska lät för att ta åtmig en film
men det här va ju en så helt otroigt bra och gripande film
den måsre du se bara , jenny du sökte efter film tips på FB
dena är bra tror du skulle gilla den

i går när jag skulle sova va jag så himla yrrr och måde illa vet inte varaför men kan de bli så om man har sutit stil och värkligen gråtigt så att det gör ont i skölen på en


nä nu ska jag gå och äta frulle sedan blir det bli i kväll
ååå jag längtar


har en fråga amanda har fot försig att gå fram till våran tv och slå på den ,,,,
hur sa man få bort de från henne hon sratar bara åt en när man tar henne därifrån
tipsa mig vi vet inte hur vi ska göra !!!

kram krm u ska jag åta frulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0