o9 45

amanda sov helt själv i sin säng för andra gånen denna veckan
resuttet at hon sov enda ills 09 45
så man har ju som sakt just klivit upp amanda har druktit sin " morgon" väling
medan jag holler på med allt mörjligt driker java samtidigt som man gör i årning sig själv
amanda gör jag klar på engång, medans på helgerna kan man mysa och gå omkring i pjamasen
men nu är det inte hälg nu är det vardag ,,,, buhhu
jg är hem hälg meniska heller det kan ju bro på att jag saknar min man när han jobbar som har gör

jag kan fortfarande inte förstå mejlet jag fick i går ,,,
det kommer bli så bra


i dag ska vi ta en prominad jag amanda och robban
jag ska på af och ta kontakt md mig handledare som jag har haft och har kvar
jag är ju mamma ledig nu men
som jag skrev i ett annat inlägg
det kliar i mig och jag vill värkligen säta i gång med något
nuuuuu snarttt

jag ska börja måla med akvarrel i gen
jag saknar värlkligen de, för målade jag hämt målade och lysnade på musik
kanske inte med akvarel utan med kol krita
heller blyethe


amanda satt just och lekt med våran hem tel och gungade på din rosa elefant
samtidigt hör jag en röst varaken hennes heller min som säjer
hallo haloo
det kom från hem telen
hon hade lyckast ringa robbans arbetskompis
hihihi hon är så roligt lillan nu

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0