nää inte i dag,,, nu sover min habbibi (älskling)

hej i kväll gick jag och amanda och la os både hon och jag smnade men jag vaknade av en bardröm ,,
sedan vaknade amanda till och hade gjort nr 2
vi tog tag i det ,,, sedan va vi uppe ett tag tills jag prövade de " ligga själv och somna i egen säng"
men de va mest bara ett test
försöker i gen nåon nnan dag/kväll
nu sover hon, hon somnade i min famn min älskade unge
mitt allt,

anngånde sova själs ,det va inte så at hon grinade heller något när hon va själv i sin säng nää
trärt om hon va tyskt jag kunde höra henne sjunga i bland men sedan blev de tyst i gen , efter 14 min tysnad hade hon varit själv i sin säng 30 min gick jag kneppias mamma gick dit för att se om hon sov ,,,,,
och nää det gjorde hon inte hon såg mig å de va kört ,,,
hon blev så glad av att se mig
och inte kan jag motstå min lilla prinssesa
inte jag i alla fall


nu ser jag på filmen ETT ÖGA RÖTT
en film som är så olig och bra har läst boken som har fot en massa priser


i morgon blir de sola
och en mysig midag med mina älsklingar
samt lest dans
kram på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0