mycket riktigt

ja manda mammas hjärta hade det väldigt jobbigt i morse
hon stog i sitt hön och gråt jag fick inte röra henne så nte hade hon i magen min älskade unge
efter ett tag kom jag på vad min mamma brukade säga sig göra när jag hade onte i magen när jag va liten
så jag tog upp min lilla söra tjej i min famn och gick med henne tills hon hade lungnat ner sig lite
sedan ka ja henne på hen handuk och hon fick vara utan blöja och då gick det bra
så nu är hon glad i gen
amanda har aldrigt förut haft problem med sin mage inte ens hon va babbe mn jag vet att det finns många barn/bäbisar  som har det "problemet"
men då vi har blivit skonade frn det vlir mn lita av en rocky när det hänger, vet liksom inte hur heler vad man ska göra när det händer
inte fören nu
plomon pure ,plomon pure
massars på magen gå utan blöja
ja kanske inte "gå" men i alla fall ligga utan blöja en stönd

men jag vet inte varaför hon inte kunde göra nr2 vet bara att det inte har komit något på 3 dagar
jo det har de väl men inte som de brukar

nu ligger mitt hjärta och sover midag jag har läst lite bok med jag vänar på att tvätten ska bli klar
har ju tvätt maskin i lägentehet så här tvättas det varge dag tycke inte om överfölla tvättkorgar
och amandas tvätt korg får apsolut inte vara överfull


har ni några tips hur och om amanda skulle få problem i gem med magen !
vad gör ni när era sötaste får riktigt ont i magen att de bara gråter ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0