mumms gott och blandat

i gr kom min älskling hem med en påse gott och blanad mumms siter i deta nu och gooa mig i den lillan sover hon somnade 19 30 bra det att vi kommer ni i rutinerna i gen efter jul nyår det är ju lätt hänta att det kan bli lite sena kvällar ,, men det gör mig inget alls då det är så himla mysigt

men det märks att de har en stak vilja de små liven
amanda är så himla rolig hon vet värkligen vad hon vill
som i dag hon tog tag i alle och drog i hans pels pappa sa åt henne "amanda nalle blir ledsen"
då vänder hon huvudet till mig och stor ler
och ventar på min reksjon
och så där holler hon på säger jag ät henne vänder hon huvudet till pappa och stor ler

men hon är så förbanat söt min lilla skatt
åå jag älskar henne så om hon bara viste hur mycket hon betyder för oss alla

nä nu börjar anorlunda familjen de ska jag se ,,
hej då för nu

x0 x0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0