men gud så ung

min älskade eva holler på att göra sin praktig på midelva
och hon mötes av ett besked som vem som hälst skulle bli skakad av att höra
en medarbetar harde döt av en hjärtatak
eva har just börjat sin praktik på deta säle
men att en så ung meniska kan gå bort så fort gör en rädd
jag vet inte vem det är men tancken av att de kan henda vemsom hälst när som hälst
gör mig rädd,
rädd att inte h berätat för mina nära och kära hur mycket jag älskar den , rädd för att inte få vara med
i livet
stakar min älskade eva som inte vet hur hon ska
hanteradet då hon knappt har träffat han



vill med deta säja att till er som finns i mitt
jag älskar er
jag kanske inte träffar er varge dag men ni
finns alltid i mitt hjärta





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0