man har det bra men man är trött i da

ja i morse när jag vaknade hade jag så himla ont i magen hade det när jag fick och la mig i går ochså
så man vaknar under natten ett par gånger och inte kan somna om
lillan och robban sov ja det va väl inte natt men vääällddigt tidig morgon
endagen jag fick amanda har jag det väldigt jobbit en vecka i månaden
det gör så fruktansvärt ont de två första dagarna unskar inte min värsta finnde de här smärtorna
jag har aldig hadt problem för med det jag nu har en väldiga problem med
men jag har ju bara dena vecka i 4 dagar men endå
man blir ju lixom helt slut  och jag är bara inne på 2 dagen

amanda har sovit bra
robban sov till kl 14 oo i går vi va ju inte hemma då han brukar vakna och det brukar vara amanda som väker han ,
robban vill inte stäla klockan då han tycker det är mysigare om amanda vecker han

nu börjr efter 10 med malo
amanda står och dansar till lid musiken
jag tycker de programet är väldigt bra
i dag har progrmet temat självmord
och de pratar omemnet med takidas sångar robban peterson
som ett tag måde så dåligt att han inte ville vela längre
snart kommer stora syster hit på en fika
mysigt

i dag ska jaaa sola så är det bara så fort robban vaknar så går färden i mot plajjan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0