lördag dop för amandas kompis ronja

i dag har vi varit på dop de va så mysigt jenny och stefan och de andra inblandade hade värligen gjort de finnt ,, tack för att ni ville att vi skulle delta på ronjas första fest

amanda hon sjöng lille katt i krykan hehe lite svårt att få henne att inte sjunga den , då de är det enda hon nynnar på nu =D

jag knepte lite blider från dopet inte så måga då vi glömde mines kortet typiskt oss hihihi

efter dopet åkte vi hem till farfar och farmor och åt lasange ,ååååå grazi gör den goddaste lasange jag vet mummsss
fick till och med med mig en massa hem

väl hemma va det robinson finalen och hur glad bliv jag inte när min favorit matts van
dagen kunde inte sluta bättre
det va lördagen
bilderna kommer i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0