lördag den 23 januari

ja i dag fyller henke 30 år grattis vännen hoppas din dag har varit bra
och att du får en fortsat bra kväll

i dag har vi inte gjort så himla mycket
jag har gjort henkes prissent och ddå han har fot den an jag medela att det va en skol med ostar kex champanj frukt och marmeld och en massa annat gott
jag ska lägga upp blid sedan blev grymt nöjd och det är ju så roligt att ge bort saker man gör själv tycker jag
vi har varit hos amanda farmor och farfar nestan hella dagen
pratade med jenny i kväll och på tisdag ska vi gå på stan tillsammans utan barn jag skulle hjälpa henne hitta en kläning ,,, och de har ju inte varit mitt problem att hitta kläder nääää snarare tvärt om så det är lart man ställer upp
henke och kos är och äter men de kommer snart och då ska vi se på film det inte vad filmen heter men det hade fot bra betyg
har en annan grj på G  om allt går vägen blir det i nesta hälg heller hellgen efter det ,,,,
roligt som fannnnnn

just nu siter jag med ett glas vin har harf det stånde på bordet ett bra tag men inte drukigt ,, jag är ju en sån meniska som för det medta inte ser någon vits at dria om man inte ska gå ut, heller för den dellen drika alls de som har festat med mig vet att jag har roligare när jag inte driker och ett plus är det ju att de oftast få kom till mig och frågade" du va hende i går" "fann jag kommer inte håg ett skit" nä har aldrig tyckt om att drika har,
när man va ute med mig hittade man mig på dansgovet aldrig i baren om jag va där va det vaten ,,, hihihi
synd att jag inte hade körort hade jag ju kunnat säga " nä fan jag kör" instälet för "nä jag är fan inte sugen på att drika i kväll" hur jävla prty popper är inte det ,,, hihii men har i all fall alltid haft så ini helvete roligt ,, och har måt mycket bätre en mina vänner har gjort "dagen efter"
ja jag har inte bestämt mig en men vin glasset kan ju stå där ett tag till det går ju ingenstans medan jag fynderar

go kväll på er all läsare nu ska jag ta och mysa ner mig i soffan och läsa lite bok innan de kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0