kvällen är kommen

ac har just got hem amanda sover i sin säng och jag siter i soffan och bloggar ,,, som vanligt men jag älskar det vanliga
i dag har vi varit och handlat vi har estat ica nivrena i dag har ju varit frut men inte för att planerat handla inom en matlista
nää!!då vi har varit där har det varit suget i oss som har dragit oss ditt
men i dag hade vi en matlisa inte lång då vi ska stor handla i nesta vecka
men ganska lång i alla fall

amanda va då hos farfar och farmor

farmor hade köpt en (lyx välling) till amanda
med banan och plommon den fick hon när hon somnade och ni montro att hon somnade så goott
ac kom hit i kväll och vi har sär på tv meid in swiden
vet inte om de stavas så (dyxelein)

jag pratade med jenny i kväll vi kom överens om att hitta på något snart
planen är att vi ska gå ut och äta alle hoppa men vet inte när
det kommer bli mysigt
men med små barn hemma
är det inte enkelt att planera
men är hoppfull att det snart kommer hända =)

ååå vajag längtar efter robban jag vet inte men dena vecka har varit riktgt jobbit
saknar han grymt mycket
jag lentar tills an komer hem och grämer mig över att han ska åka

i vanliga fall är det ochså ganska jobbit men inte så här inte alls

men i morgon är det fredag då ska vi hella familjen ta en prominad på stan utan barnvagn
amanda alskar att gå själv , man kan tro att hon äger stan som hon stanar och pratar med fremade meniskor
och de tycker hon är så fruktansvärt söt och de säger man ju inte i mot
nä nu ska jag se änglagård 2 på sf kanalen som förövrigt ar min favo kanal

kram kram
och goo natt




Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu måste vi ta tag i det här Josse! Hur svårt ska det va hahaha

2010-01-22 @ 10:15:16
URL: http://jennyahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0