kan inte sova

amanda ligger i sin sg , nalle våran underbara hund i sin säg jag i våran säng och kn inte alls sova
vi gör ju velig på spisen hä hemme inte i mickron ,, de bli godare så
men då går jag ju upp typ 100 gånger för att se om jag har slagit av spisen ,,, och om man har låst dören jaa å så kan jag holla på ett bra tag ,,, sjukt va
jag måste säga det högt till mig själv " JAG HAR SLGIT AV SPISEN" och" JAG HAR LÅST DÖREN"

men mest av allt saknar jag min älskade man
jag låg och tenckte på en sak i kväll
mycket kan man säja men vi två har got i genom vad ett vanligt par kaske går i genom på 10 år
ja det tog vi de två första åren ,,,
och vi har blivit så mycket starkare av det ,,,
vi som par tror jag klarar mycket mycket mer nu en om vi inte hade haft de svårigheter vi hade

jag kan se det så här,,, för att bygga på något hollbart måste man rasera de som är trsigt
för vem fan skulle byga utt om han hade ett mögligt hus

man ger ju inte bort huset heller man river ner och bygger upp de ju

på samma sätt gjorde vi jag och robban
vi rev ner allt "mögligt" både mitt och hans
och sedan byggde vi upp någe enu vackrare en vad vi kunnat anna att vi skulle haft


ett liv tillsammans


du gör mig lycklig varge dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0