jag har de bra jag

i dag slog familjen upp sina vakra ögon halv 10
jag har de bra jag
eftersom jag va avken gaska länge i går
amanda va vaken hitt halv 10 hon med i går medan kanske mina ögon gick i gene runt 01 oo
i dag tror jag vi sk åka ut till farmor och farfar ,, så vi kommer utt lite
även fasten de är kallt ute
men till skilnad från varenda en som påstår att de är för kalt säger jag att ,,, det är vinter då skkaaa de vara kalt ute
och för två sommrar sedan när jag hade amanda i maen va de på tal om att de va den varmaste sommaren på väldigggt länge dåå klagades de ochså , för då va de för varmt
men och de va riktigt varmt
men om de nu va för varmt rekord varmt
måste det ju vara rekord kallt efter så jag förstår inte
det hör ju till liksom ,det ena ger de anndra
heller evfter reng kommer sol ,,
efter kallt kommer varmt ,,

det enda som kan vara lite sisådär är att när de är för kalt kan inte amanda gå ut
det är inge roligt

i kväll kommer ac hit och vi ska ha tjej kväll jag ac och amanda

robbn ligger och sover nu han jobbar en till natt sedan hälg ,,
på fredag är det premigär för lets dans  ett måste i dena familj
då amanda älskar musik och dans

nä nu ska jag ta en kaffe och ta på mig mitt ansikt

just ja jag och ac ska sola fredag lördag ,,,
jag har kommit på att jag mår inte bra av att vara för blek
och nu när jag har gott ner så pas mycket i vikt så jag kan ha min vanlig stolek s sx så vill jag ju vara brun med
jag är glad att jag har kommit i min vikt i gen för de finns ju meniskor som inte ens efter sin första förlåsning kommer tillbacka stackarna ,, med holl ut man kan allt om man vill är mitt tips

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0