i dag tog vi sov morgon,,,,

nyss vaknat ,, svar jaaa
amanda sov länge i dag ,, men hon har alltid varit underbart snäll enda sedan hon va lill liten baby när det gäller att sova länge ,,,


i går va kos här en snabis ac med åååå amanda älskar värkligen ac det märks
i dag blir det plajjan ,,,,
ja jag och ac ska sola (robans och henkes solarje i maatfors)
jag ac ska sola medan amanda hjälper pappa och jobba plajjan
därför blir det mysbyksor hella dageeeen och inge smink ,, skönt
jag måste börja sola nu ,, jag tror jag aldrig har varit så här blek 
och jag tycker ite om det alls nää med tanke på att min pappa kommer från iran är jag ganska albino
inge illa om rysar alls men jag tjener mig lika brun som de oftas är ,,,

men de ska jag ta tag i nu ,, för solade jag minst 3 gånger i veckan 20 min varge gång  på vinter halvåret
och 2 gånger i veckan 20 min på sommar halvåret

ja ja jag vet att de inte är bra att sola för mycket ,, men de finns så mycket annat som är faligt som jag välger att avstå i från

ska bli skönt 
i kväll blir det film marton här hemma ,,,,,, och en massa myss robban är ledig nu ,,, i en dag


robban ligger och sover nu (han fick jobba över till sent i morse)
amanda stäler sig i dören och roppar "pappa"pappa"pappa" alehtjulöööösssss
det sista vet jag inte alls vad de betyder
men de frösta vet ju alla vad hon menar ,, "pappa kliv upp jag vill krama dig"
nu ska vi äta frökost ,, lunch
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0