i dag måndag

tja i dag har vi varit i juniskär och prefar paola wiljam jimmy och mara
vi åt förrät och efter rätt va sååå ott amanda gick direkt till paola när de kom från an lång färd i från åre där dehoppas jag  hade firat nyår
paola gjorde ett hjärta till mig goo gumman ,, de åker i morgon tidigt så vi kommer inte kunna träffa dem innan de åker
men vi ses snart i gen till påsk hoppas jag

nu ligger ac och amanda och sover ac tycker det är så mysigt att lägg henne och det kan ju vara skönt i bland att låta någon annan göra det

robban jobbar han åkte ganska påengång när vi kom hem ,, vände i dörren typ
i morgon natt har jag min man hemma skönt det

och i morgon kommer även våran nya ,,,,,,
åååå  ni kan ju gissa om jag lengtar efter den ,,,
men för tillfälek får våran gamla duga ,,,,,




hihi nu blir ni nyfiken va hahaha



nä nu ska jag leta efter min mobil som lillan hae förut i dag vet att den är här hemma ,,,, men varttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0