i dag kom monika oxh amanda och hälsade på oss

i dag har det varit 2 st amandor här hemma
de lekte och bussade så bra
(har blider jag ska lägga upp sedan)
vi tog en sväng på stan vi tjejer robban och nalle va kvar hemma
monika handlade en massa kläder medan jag endast hittade 2 st skarffar
het ärligt joo vist hittade jag en hel del men jag tyckte att de kunnde vänta
tills ett senare tillfäle
amanda har haft det såå roligt

och det va så imla roligt att trfa dig monika i gen som sakt det va grymt längesedan
måste göra om det
hellt klart

har inte hunit gjort så myckert mer i dag men tycker de räker
vadå man måste ju få bara vara en dag i månaden i alla fall

nä nu ska jag byta blöja det stinker
det är ju roligt att lillan vil myssa med en då
jag får värska dundder kramarna ,, hugga
min älskade


i kväll är det sissongs premigär för andra avenyn på svt kl 20 oo
ni missar väl inte det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0