i dag har vi varit hos amandas farmor och farfar

ja i dag komfarfar i och hämtade os och vi åkte ut till dom och va där hella dagen ,,
jag får ett sådant lungn i mig varge gång jag är där,
det är så gimla skönt, medanamanda sov i två timmar lästa jag min bok
det har aldrig gott så fort för mig att äsa en blok med denna "bortom ljus och mörker"
anser jag är de bästa jag har läst
handling
andra delen i boken/filmen av i skuggan av värmen
som handlar om en tjej som jobbat som cekuretas vakt och lever ett hemligt liv på sidan om som heronist
när hon jobbat tender hon på och när hon är hedig tender hon av
en dag träffar hon en kille erik
han är allt hointe är TRYG han har något som får henna att må bra utan drågerna hon vet inte va det är bara att hon vill ha mer ,, av han
vad som gör det svårare är att han jobbar som polis
en dag upptecker han hennes dråg problem och början på deras liv blir svår men reik är så tjär i henne och fasten att hon inte vet om de är hon de i han med

så himla bra,,,,
det är en sam historia
och då den andra boken" borton ljus och mörker" är en öppföljare på filmen /1 baken
och tuvär inte har kommit på film en måste man ju bara läsa boken
johakim kinnerman spelar "erik polisen " i filmen ,,, hihi
för er som innte vet vem de är så är de han i johan falk filmerna som spelar infiltratör okej
men behöver jag säga mer





robban kom till oss där ute vid fyra vi åt och myste
han hade sovit till kl 14 oo och bev överaskad att vi inte va hemma
ett tag viste han inte vart vi va men när han vaknade till så kom han på
att han hade ju get amanda en puss och kram innan vi åkte med farfar nalle till farmor
amanda somnde gansk sent i dag kl 22 oo men de gör inget jag älskar att ha kvälls myss med min finnaste tjej
amanda pratade med ac förut på högtarar tel ,, hihi så roligt att höra
när hon "pratar" tänck hur det komer låta om bara några månaer när hon lär sig prata riktigt ,,,
är rädd att hon tuvär kommer prata i hjäl oss hehehe
men jag älskar det att hon är gld framåt oc spontan ,,, prisis som sin mamma och pappa
nä nu ska jag ta och lägga mig och fortsäta läsa kram goo natt

i morgon blir det tjej kväll här hemma med goo mat och en hel del mys med mina favorit tjejer ac och amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0