i dag har vi handlat mat

ja i dag står det sor handla på chemat ,,, och så bliv det
och det va tur, jag vill nog ge mig själv en riktig stor sjära då jag är hur påhittig som hälst i köket
jan få till värsta midagen av ingeting typ

men jag mr bäst av att kylen frysen och skaferiet är prooppattt
och de är de nu =)
ac va hemma med amanda vi brukar gra så när de vaknas storhandling
hon har varit med någon gång men nu när de är vinnter blir det aldeles för varmt man är stresad endå kan jag i bland tycka
men jag vill nog mena att jag tillhör de som älskar att handl mat och då fårsk vara ,, i grönt ,bröd kött , mm
och det kan ju bero på att jag älskar att laga mat
gärna hitta på egna recept
jag ska lägg upp min pecept vid ett annat tillfelle

robban har
alltid en mattlåda med sig på jobbet
något annat är för mig helt otenckbart
min man sk vra mätt och äta goo mat inget halvfabrekat
det har vi inte hemma här inte


i dag gjorde jag pasta med sardeller och oliver (ja då menar jag inte min son utan de gröna små som vekser på träden hehe)

nu har jag bestält tid för klipning vill vra fin fin till i helgen onsdag kl 1315 klipper jag mig på attetyd
hon min frisa

längtar sååå

amanda har varit vaken länge i dag ,,, hoon fick sin lyx välling innan honskulle sova men då hon just somnat knakde det på dören och ac och anna kom för att säja hej , de va på prominad
och inte kan amanda sova när hennes och mina två besta tjejer kommer och hälsa på näää
men nu sover hon och det ska jag med snart i går va jag vaken länge tror kl va 0230 innan jag somnade ,, men så lenge blir det inte i dag nää men go natt då kram kram

xo xo 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0