i dag har jag fott mycket gjort hemma

tja
amanda ligger och sover i dag va det inge roligt hon har haft så onte i magen min lilla älskling
men nu ligger hon och sover, ac har varit här och ni kan ju gisa själv om amanda blev glad av att se henne
tror jag inte har sät hennes små söta ögon så stora av lyka ,, hon had värkligen saknat ac ,,
och inte kan man sova då heller neje ,,,
jagoch ac tog en fika the ovh rostat
amanda va tidigare hos farmor hos farfar och när hon kom hem ville hon visa mig nåot och de gjorde hon
tjejen har lärt sig att vispa ,, hihihi hon är så söt så de vad hon gjorde hella kvällen i kväll hon ville inte fika med oss utan bara leka med sin visp och sin gryta

nu har jag i alla fall tömt våra 3 stora tvätt korgar med kläder i morgon ska jag slänga in säng kläderna i våra sängar ,, kommer a och vi ska gå på banke samt att jag amanda och robban ska åka och hälsa på grazi och sten (farmor farfar) 
jimmy maria willjam och paola kommer ner i från åre
hoppas de har fat det bra
nu ser jag på en grymt bra film som jaf och robban faktisk såg på bio deported heter den nä nu ska jag göra mig klar för sova snart
goo natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0